Режим роботи групи продовженого дня:
1. Прийом дітей, консультації з вчителями.
2. Ігри, відпочинок,
3. Обід.
4. Прогулянка.
5. Самопідготовка.
6. Виховний захід.
7. Індивідуальна робота з учнями, відправлення дітей додому.
Після виконання домашніх завдань учні мають час для відпочинку та розваг.
Тож пограємо !!!
Гра «Дослідник»
Мета: учити дітей виділяти властивості, ознаки предметів, що відрізняють їх від інших.
Хід гри: Дослідниками є і діти, і керівник. Кожен із гравців повинен почергово виділяти певну властивість предмета. Наприклад, потрібно назвати цей предмет і розповісти про його призначення, основні ознаки(колір, форма, розмір); визначити, який він на дотик, на запах, на смак; з чого зроблений;на що схожий; що станеться,якщо його кинути у воду, у вогонь, з третього поверху, ударити по ньому, підкинути тощо.
Гра «Кому,що потрібно?»
Мета: розширювати знання про професії, професійні приладдя; розвивати мовлення; збагачувати словниковий запас.
Хід гри: Завдання: до поданих професій дібрати і назвати предмети,що необхідні для роботи.
Лікар — халат, ліки, термометр…
Учитель – книги, зошити, ручки, олівці…
Кухар – продукти, ніж, каструля…
Столяр – пилка, молоток, рубанок…
Гра «Хто правильно закінчить прислів’я?»
Мета: формувати знання прислів’їв; розвивати мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати інтерес до української народної творчості.
Хід гри: Завдання: доповнити прислів’я, пояснити його зміст.
Книга вчить, як на світі…
Наука в ліс не веде, а з лісу виводить…
Треба нахилитись, щоб з криниці води…
Друга шукай, а знайдеш…
Коментарi