/Files/images/9695239.png

Режим роботи групи продовженого дня:

1. Прийом дітей, консультації з вчителями.

2. Ігри, відпочинок,

3. Обід.

4. Прогулянка.

5. Самопідготовка.

6. Виховний захід.

7. Індивідуальна робота з учнями, відправлення дітей додому.


Список учнів групи продовженого дня 2014-2015 н.р.

№ п/п Прізвище, ім'я учня Клас
1. Бартіш Софія 2 клас
2.Беркета Ігор 2 клас
3. Гриньків Соломія 2 клас
4. Гурський Данило 2 клас
5. Довгополов Максим2 клас
6. Луник Дарія 2 клас
7. Марущак Назар 2 клас
8. Шарабун Павло 2 клас
9. Ананевич Віталій 3 клас
10. Блавацький Ігор3 клас
11. Ваврін Назар3 клас
12. Гнатишин Марія3 клас
13. Дулиш Ілона3 клас
14. Іванко Любомир3 клас
15. Лапчук Соломія3 клас
16. Лопащенко Марія3 клас
17. Новосад Мар'ян3 клас
18. Маньора Павло3 клас
19. Руденко Володимир3 клас
20. Цаприкін Мирослава3 клас
21. Шилохвост Дарій3 клас
22. Юнко Мр'яна3 клас
23. Величко Вікторія4 клас
24. Дем'ян Остап4 клас
25. Ковальчук Олеся4 клас
26. Костюк Віктор4 клас
27. Маньора Михайло4 клас
28.Процик Марія 4 клас
29. Сукмановський Андрій4 клас
30. Юнко Павло4 клас

/Files/images/IMG_4523.JPG /Files/images/IMG_4531.JPG


Після виконання домашніх завдань учні мають час для відпочинку та розваг.

Тож пограємо !!!

Гра «Дослідник»

Мета: учити дітей виділяти властивості, ознаки предметів, що відрізняють їх від інших.

Хід гри: Дослідниками є і діти, і керівник. Кожен із гравців повинен почергово виділяти певну властивість предмета. Наприклад, потрібно назвати цей предмет і розповісти про його призначення, основні ознаки(колір, форма, розмір); визначити, який він на дотик, на запах, на смак; з чого зроблений;на що схожий; що станеться,якщо його кинути у воду, у вогонь, з третього поверху, ударити по ньому, підкинути тощо.

Гра «Кому,що потрібно?»

Мета: розширювати знання про професії, професійні приладдя; розвивати мовлення; збагачувати словниковий запас.

Хід гри: Завдання: до поданих професій дібрати і назвати предмети,що необхідні для роботи.

Лікар — халат, ліки, термометр…

Учитель – книги, зошити, ручки, олівці…

Кухар – продукти, ніж, каструля…

Столяр – пилка, молоток, рубанок…

Гра «Хто правильно закінчить прислів’я?»

Мета: формувати знання прислів’їв; розвивати мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати інтерес до української народної творчості.

Хід гри: Завдання: доповнити прислів’я, пояснити його зміст.

Книга вчить, як на світі…

Наука в ліс не веде, а з лісу виводить…

Треба нахилитись, щоб з криниці води…

Друга шукай, а знайдеш…


У групі продовженого дня ведеться виховна робота з учнями: бесіди, конкурси і вікторини, обговорення прочитаних книг, підготовка свят, відкритих виховних годин.
(Сценарії виховних заходів у вкладеннях)
/Files/images/Рисунок 62.jpg
Ранок "Ой, хто, хто Миколая любить ..." підготували вихованці групи продовженого дня (вихователь Оратівська Г.К.)

Вихователь групи продовженого дня:
Оратівська Ганна Казимирівна
Кiлькiсть переглядiв: 32

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.