/Files/images/P2210158.JPG

/Files/images/P2210164.JPG

/Files/images/P2210172.JPG

Тренінг з профілактики вживання алкоголю у 9 класі проводить психолог Денис Н.М.


Шпаргалка для дорослих або правила роботи з агресивними дітьми

    1. Бути уважним до потреб дитини.
    2. Демонструвати модель неагресивної поведінки.
    3. Бути послідовним в покараннях дитини, карати за конкретні вчинки.
    4. Покарання не повинні принижувати дитину.
    5. Навчати прийнятним способам виразу гніву.
    6. Давати дитині можливість проявляти гнів безпосередньо після психотравмуючої події.
    7. Навчати дитину розпізнавати власний емоційний стан і стан оточуючих людей.
    8. Розвивати у дитини здатність до емпатії.
    9. Розширювати поведінковий репертуар дитини.
    10. Відпрацьовувати навик реагування в конфліктних ситуаціях.
    11. Учити малюка брати відповідальність на себе.

Профілактика стресу

Профілактика та корекція психічного стресу базується па чо­тирьох принципах валеології:

1. Підвищення стійкості до стресу.

Потрібно готувати людей до різних ситуацій, вчити управляти своїми емоціями.

2. Позбавлення від психічної напруги, оптимальна реакція на не­гативні емоції.
3. Психокорекція.

При гострих короткочасних стресах вона спри­чиняє:

- комплекс рухів, особливо ритмічних і досить важких, за яких ка- техоламіни використовуються, руйнуються;

- релаксація;

- самонавіювання;

- використання зовнішніх розслаблюючих факторів (музика, запа­хи, природні фактори).

Для усунення наслідків стресового стану і психічної перенапруги використовують антистресові програми поведінки: аутотренінги, раці­ональне харчування, фізичні навантаження, йогу, медитацію, духовне очищення тощо.

1. Аутотренінг.

Як система прийомів свідомої психічної само­регуляції людини аутотренінг передбачає щоденне (4-6 разів по 5-10 хв) повторення словесних формул, спрямованих на заспокоєння і розслаблення певних частин організму. Здійснюють його зусиллями волі, інтелекту.. Завершують сеанс аутотренінгу словесними виразами самоутвердження, кількома простими вправами. Після цього приступа­ють до ділових справ.

2. Раціональне харчування.

Продуктами, що зумовлюють виник­нення стресових ситуацій, є рафінований цукор, концентрати супів, цу­керки, солодощі, десерти і підсолоджені безалкогольні напої. Сприяють зняттю стресового стану сирі овочі, фрукти, ягоди, городина, волоські горіхи, мед, соки.

3. Фізичні навантаження.

Передстресовий стан породжують спортивні ігри із сильнішим суперником (особливо внаслідок поразки у грі на результат), а також надмірне навантаження. Подоланню його сприяють оздоровлювальні пробіжки, плавання, ходьба на лижах, веслу­вання, ритмічна гімнастика за нормальних фізичних навантажень.

4. Йога.

Для подолання психічно-нервових збуджень і досягнення раптового розслаблення практикують вправи йоги ( зосе­редженість думок, споглядання, глибоке міркування) - духовної прак­тики, системи фізичних, психічних вправ, спрямованих на досягнення найвищого блага самопізнання, самозаглиблення, цілковитого звіль­нення свідомості від впливів зовнішнього світу.

5. Медитація.

Поліпшує емоційний стан медитація (лат. Месіііаііоп- роздум) - розумова дія, метою якої є спрямування психіки людини до самозаглиблення, зосередженості, самопозбавлення від емоційних проявів, відчуженості від зовнішніх об'єктів. З-поміж багатьох методів найпростішим і доступним є розслаблене сидіння на стільці протягом 15 хв з покладеними на коліна руками і повернутими вверх долонями, при чому думки спрямовані у Космос, до Бога.

6. Народні засоби.

Протягом тисячоліть людина емпірично з'ясува­ла, що подоланню нервово-емоційної напруги сприяє вживання настою з кропиви (без обмежень); нервозності - соку з сирого буряка; неврозів - настою з весняних листків берези; депресії і неврастенії — настою з коренів аралії. Використовують і інші засоби з рослин.

7. Духовне очищення.

Помітна роль у духовному очищенні нале­жить навколишньому природному середовищу. У межах об'єктивно чистих ландшафтів, віддалених від техногенних інфраструктур, люди­на «під заряджається» енергією і нейтралізує негативні фактори.

Прогресуючий техногенез пред'являє людині нові випробування щодо адаптації до умов проживання, змушує її використовувати все більше знань і сил для цього. Належна освіченість, доступність медич­ної інформації, індивідуальна зацікавленість у збереженні або віднов­ленні задовільного стану здоров'я, культура праці та побуту психічно­го життя, володіння навичками самодіагностикитики захворювань на передмедикаментозній стадії, своєчасне звертання за необхідності до лікаря сприяюєть гармонізації духовних і фізичних можливостей лю­дини.


Радимо переглянути презентацію "Дитячі прохання до батьків" (у вкладеннях)

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.