/Files/images/Без названия (48).jpg

Дистанційне навчання в умовах карантину.


2020-2021 н.р.

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

щодо організації дистанційного навчання у Дідилівському НВК

Згідно наказу від 17.12.2020р №2-20/68 освітній процес у Дідилівському НВК було переведено на дистанційну форму навчання.

Навчальний заклад отримав безкоштовний доступ до сервісів для дистанційного навчання від Google G Suite for Education, якийміститьGoogle-клас. Це платформа, в якій учителі створили віртуальні класи, через електронну пошту додали до нього своїх реальних учнів та у спільному структурованому просторі з усіма школярами, або вибірково оперативно обмінювалися інформацією, створювали свої завдання, проводили веб-конференції. Також злагоджено проводилась виховна робота педагогом-організатором та робота з БЖД класними керівниками.

Більшість опитаних учнів підтвердили, що на період карантину в ЗЗСО здійснювали дистанційне навчання з усіх предметів інваріантної складової. Окрім цього для дистанційного навчання деякі вчителі використовують месенджер Viber, електронну пошту, платформу Zoom, також для організації дистанційного навчання активно використовуються телевізійні уроки, зокрема проєкту «Всеукраїнська школа онлайн».

На думку школярів, найчастіше вчителі комунікували з ними шляхом:

· надсилання переліку параграфів підручника та вправ для самостійного

опрацювання ( 41,2%);

· проведення навчальних занять онлайн (17,2%);

· надсилання відеоматеріалів із навчальних тем (13,4%);

· проведення самостійних робіт, тестування (11,7%);

· надсилання лише домашнього завдання (8,5%).

На жаль існує ряд проблем, які виникали у ЗЗСО під час організації дистанційного навчання у період карантину.

1. Технічне забезпечення учасників освітнього процесу:

· низька швидкість інтернетзв’язку або його відсутність;

· відсутність навчальних ресурсів, що можуть повноцінно забезпечити

формування знань учнів із навчальних предметів;

· відсутність у багатьох учителів та учнів сучасних мобільних пристроїв,

комп’ютерів та інших ґаджетів;

· обмежений доступ окремих учнів до комп’ютерної техніки (у сім’ї можуть бути двоє-троє школярів та батьки працювати у дистанційному режимі).

2. Психолого-педагогічний та методичний супровід дистанційного навчання учнів:

· відсутність досвіду такого навчання, як у вчителів, так і учнів;

· окремі педагоги недостатньо володіють ІКТ;

· ненормований робочий день вчителів (постійний зв’язок із батьками, перевірка робіт учнів, підготовка до навчальних занять та завдань з детальними інструкціями займають багато часу);

· деяким вчителям важко адаптуватися до нових умов навчання;

· низька якість або повна відсутність методичного супроводу організації дистанційного навчання від методичних служб;

· недостатній контроль за станом засвоєння учнями знань;

· неможливість проконтролювати дотримання учнями академічної доброчесності під час виконання домашніх завдань;

· в учнів початкової ланки ще не сформовані вміння самостійно вчитися, опрацьовувати навчальний матеріал;

· небажання деяких учнів навчатися самостійно на онлайнплатформах;

· відсутність контролю зі сторони батьків щодо дистанційного навчання їхніх дітей.

3. Санітарно-гігієнічні умови організації дистанційного навчання:

· не дотримано вимоги до викладу матеріалу для дітей (різний шрифт, посилання на неперевірені відео, часто з рекламою, завеликий обсяг навчального матеріалу);

· велике навантаження на органи зору, як для вчителів, так і для учнів (перевантаження роботою за комп’ютером, не враховується загальне навантаження на дитину).

25.01.2021р.

ЗДОП Л.В. Перепелиця-Булас


Всеукраїнська школа онлайн запускає уроки для учнів 1-4 класів: розклад і теми тут:

wym-1588093652006

/Files/images/Без названия (61).jpg


Усі зміни в освітньому процесі, впроваджені через карантин, відтепер зібрано на окремому інформаційному ресурсі.

/Files/images/93660010_3456664197693467_167773577339207680_o.jpg

Вхід на сайт за цим посиланням: wym-1587109488528


У зв'язку з карантином, який розпочався 12 березня, всі навчальні заклади України перейшли на дистанційне навчання.

Для дистанційної роботи з учнями та батьками учителі та вихователі дошкільного підрозділу використовують можливі онлайн-ресурси ( телефони, освітні сайти, блоги, сторінки у Facebook, групи у Viber та інші інтернет-ресурси). Також учні можуть самостійно переглядати відеоуроки, які пропонує телебачення та Youtube - канали.

На своїх блогах розміщують завдання, цікаві матеріали для навчання учнів учителі:

Гриньків Ольга Іванівна (математика, інформатика):

wym-1586781306233

Перепелиця-Булас Любов Василівна (математика, фізика):

wym-1586781229486

Романів Марія Романівна (англійська мова):

wym-1586781181989

Кулик-Юрчишина Євгенія Михайлівна (англійська мова):

wym-1586782171193

Вус Володимир Михайлович (інформатика, фізика):

wym-1586780906717

Наконечна Людмила Ігорівна (хімія):

wym-1586781132784

Вахула Тетяна Володимирівна (біологія):
wym-1588093323915

Всеукраїнська школа онлайн

/Files/images/Без названия (52).jpg

wym-1586782634778

За цим посиланням ви можете дізнатись розклад відеоуроків для кожного класу (5-11 класи) на кожен день. А також переглянути любий урок, який показували по телебаченню, починаючи з 6 квітня. Сайт оновлюється кожного дня.

Кiлькiсть переглядiв: 399

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.