/Files/images/12.jpg

"Ланцюг випадкових хімічних реакцій на планеті призвів до проблеми, яку тепер гордо називають життям на Землі".


Наконечна Людмила Ігорівна - вчитель хімії вищої категорії, старший вчитель.


/Files/images/IMAG1319.jpg /Files/images/БіологічнийЛНУ.jpg
У Дідилівській школі працюю з 1984 року після закінчення біологічного факультету Львівського державного факультету імені І. Франка.

Працюю над проблемою:

"Роль міжпредметних зв'язків у розвитку критичного мислення школярів на уроках хімії"

Критичне мислення – така організація навчання, за якої учні не просто запам’ятовують матеріал з предмету, а запитують, досліджують, творять, вирішують, інтерпретують і дебатують за змістом матеріалу.

Результатом навчання є не засвоєння фактів чи чужих думок, а вироблення власних суджень на основі застосування до інформації певних прийомів мислення.


/Files/images/image (27).jpg /Files/images/51.png

Використання міжпредметних зв’язків на уроках хімії допомагає школярам зрозуміти

- багатоманітність та єдність живої і неживої природи;
- взаємоперетворення неорганічних і органічних речовин;
- суть, механізм, закономірності та взаємозв’язок хімічних та фізичних явищ, колообігу хімічних елементів у природі;
- молекулярні основи життя;
- на основі цих знань сформувати наукову картину світу.

/Files/images/20141125_151704.jpg /Files/images/Рисунок 28.jpg

Обмін досвідом - шлях до підвищення результативності в роботі.



/Files/images/IMAG1580.jpg

Можу поділитися досвідом

- проведення інтегрованих уроків на міжпредметній основі;

- складання конспектів уроків за технологією розвитку критичного мислення;

- опорних конспектів для учнів;

- різних видів самостійних робіт як при вивченні нового матеріалу, так і для перевірки рівня знань, умінь та навичок учнів.


/Files/images/14.gif

/Files/images/28.jpg /Files/images/Рисунок 27.jpg


А кажуть, що у хімічному кабінеті холодно...

/Files/images/Фото-0159.jpg /Files/images/Фото-0160.jpg

"Урок – основна навчальна ділянка навчально – виховного процесу на якій вчитель щоденно здійснює освіту,виховання і всебічний розвиток учнів".

В.О. Сухомлинський

/Files/images/14.gif


Урок хімії у 8 класі


/Files/images/IMAG1313.jpg /Files/images/IMAG1301.jpg

Можливості уроку невичерпні та сила його чарівна.
Кожен урок — це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі чарівного будинку на ім'я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна, діяльна людина-творець.

Цікаві факти про речовин зроблять любий урок ще цікавішим, пізнавальним.


Сірка

/Files/images/4051.400x400.jpeg

  • Коли ми ріжемо цибулю і «плачемо» – то заслуга цих фіктивних емоцій належить саме сірці, яка вбирається в грунт, де росте цибуля.
  • У провінції Індонезії існує вулкан, повністю заповнений сіркою, який носить назву Кава Іджен. Вона осідає на трубах, після чого робочі збивають її арматурою і несуть на зважування. Там таким чином вони заробляють собі на життя.
  • Гігієнічні засоби на основі сірки створені спеціально для чистки проблемної шкіри від вугрів і висипки.
  • Вушна сірка, яку нас привчили видаляти ще з дитинства ватними тампонами, «отруює» наше життя з благородними намірами. У ній містяться особливі ферменти ; саме вони «не пускають» у наш організм усі бактерії.
  • Французький хімік, аптекар і лікар Нікола Лемері (1645-1715) свого часу спостерігав щось схоже на вулкан, коли, змішавши в залізній чашці 2 г залізної тирси і 2 г порошкоподібної сірки, доторкнувшись до неї розпеченою скляною паличкою. Через деякий час з приготовленої суміші почали вилітати частинки чорного кольору, і сама вона, сильно збільшившись в обсязі, так розігрілася, що почала світитися.


Озеро смерті в Сицилії

/Files/images/ozero-smerti.jpg

Наш світ дивовижний і прекрасний, його природою можна нескінченно милуватися і насолоджуватися. Але крім цього на нашій Землі є місця, що часом приводять нас в подив. Серед таких місць можна відзначити Озеро Смерті на острові Сицилія. Це озеро можна віднести до числа феноменів і унікальних природних явищ. Сама назва говорить про те, що це озеро є смертельно небезпечним для всього живого. Будь-який живий організм, який потрапив у це озеро, неминуче загине.

Це озеро є найнебезпечнішим на нашій планеті. Озеро абсолютно мляво і в ньому немає ніяких живих організмів. Брега озера пустельні і безживні, тут ніщо не виростає. Усе пов’язано з тим, що будь-яка жива істота, яка потрапляє у водне середовище, негайно гине. Якщо людина надумає скупатися в цьому озері, то він буквально за кілька хвилин розчиниться в озері.

Коли у вченому світі з’явилася інформація про це місце, туди відразу була відправлена ​​наукова експедиція для вивчення цього феномена. Свої секрети озеро відкривало насилу. Проведені аналізи води показали, що у складі водного середовища озера знаходиться велика кількість концентрованої сірчаної кислоти. Вчені не відразу змогли з’ясувати, звідки в озері береться сірчана кислота. Вченими з цього приводу було висунуто кілька гіпотез. Перша гіпотеза свідчила про те, що на дні озера знаходяться породи, які при розмиванні їх водою збагачуються кислотою. Але подальше вивчення озера показало, що на дні озера знаходяться два джерела, які викидають у водне середовище озера концентровану сірчану кислоту. Це і пояснює та обставина, чому в озері розчиняється будь-яка органічна речовина.



Квіти - окраса нашого буття, чудо природи, загадка продовження життя... Травневий розмай.

/Files/images/P5120218.JPG /Files/images/P5120220.JPG


Урок на тему: "Нафта, склад та властивості. Основні процеси переробки. Застосування нафтопродуктів" в 11 класі

/Files/images/Рисунок2.jpg



Усний журнал: "Феномен світової науки - Михайло Ломоносов".

/Files/images/Рисунок4.jpg /Files/images/Рисунок3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 86

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.