6 листопада. Вечір старшокласників "Українські традиції етикету"
Основну частину вечора підготували учні 8 класу з класним керівником Гриньків Ольгою Іванівною.
Школярі розповіли про українські традиції вітання, гостинності, одягу, святкування.
У другій частині вечора відбулись цікаві конкурси, у яких взяли участь команди 8, 9, 10 і 11 класів.
Конкурс "Пантоміма".
Хлопець жестами повинен був запросити дівчину на побачення у якесь місце (в кафе, в зоопарк, в кіно, в парк, на шкільний вечір), а дівчина повинна здогадатись куди. Дуже добре справились з цим завданням Гриньків Віталій (8 клас), Петрів Максим (9 клас), Гриньків Василь (10 клас), Гнатюк Михайло (11 клас).
У конкурсі "Парад вишиванок" взяли участь МужикТаня (11 кл), Лишак Мар'яна (10 кл), Когут Галина (9 кл), Борачок Олеся (8 кл).
У конкурсі "Коса - дівоча краса" відзначились Лишак Мар'яна і Коваль Микола (10 кл) та Пазан Катя і Гарасимів Олег (8 кл).
Конкурс "Пісня - душа народу" відкрив багато талантів, особливо серед хлопців.
Назва конкурсу | 8 клас | 9 клас | 10 клас | 11 клас |
Пантоміма | 12 | 13 | 12 | 14 |
Парад вишиванок | 4 | 4 | 4 | 5 |
Коса - дівоча краса | 5 | 4 | 5 | 4 |
Українська пісня - душа народу | 4 | 4 | 4 | 5 |
Українські традиційні страви | 3 | 4 | 5 | 3 |
Приказки про гостинність | 5 | 5 | 4 | 3 |
Міні-твір "За українським звичаєм" | 4 | 4 | 3 | 3 |
Форма команди | 5 | 4 | 5 | 5 |
Сума балів | 42 | 42 | 42 | 42 |
Підсумки військово-спортивних змагань "Козацькі забави"
№ | Вид змагань | Набрані очки | ||||
9 клас | 10 клас | 11 клас | ||||
1. | Підтягування із вису на прямих руках (хлопці) | 2 | 3 | 3 | ||
2. | Метання довбні в ціль | 1 | 3 | 3 | ||
3. | Віджимання від лави (дівчата) | 2 | 1 | 3 | ||
4. | Естафета у мішках | 2 | 1 | 3 | ||
5. | Історична вікторина | 2,5 | 2 | 1,5 | ||
6. | Перенесення м'ячів на тенісній ракетці | 3 | 2 | 1 | ||
7. | Естафета "Кенгуру" | 3 | 1 | 2 | ||
8. | Естафета "Тараканчик" | 1 | 2 | 3 | ||
9. | Естафетний біг | 3 | 1 | 2 | ||
10. | Ведення футбольного м'яча | 1 | 3 | 2 | ||
11. | Естафета "Сороканіжки" | 3 | 2 | 2 | ||
12. | Кулачна сила | 0 | 1 | 2 | ||
13. | Спортивна вікторина | 3 | 3,5 | 2 | ||
14. | Козацькі страви | 5 | 5 | 5 | ||
15. | Перетягування кната (хлопці) | 0 | 1 | 2 | ||
16. | Перетягування кната (дівчата) | 1 | 1 | 2 | ||
17. | Міні-футбол | 3 | 3 | 0 | ||
Сума балів | 35,5 | 35,5 | 38,5 | |||
Місце | ІІ | ІІ | І |
Це цікаво...
33 цікаві факти про сучасний Львів...
Прочитай тут wym-1440086534276
Портрет художника очима художника
Художник із Бережан Олег Шупляк знаний завдяки своїм картинам з подвійним змістом, які сам ще називає "двовзорами".
З одного боку — це звичайні пейзажі, але, якщо придивитися, то з-за дерев, будинків, хмар неначе “виринає” портрет Тараса Шевченка.Свою першу картину-ілюзію художник присвятив великому Кобзареві. Цей портрет авторстворив на основі двох класичних українських образів — молодого кобзаря та звичного для України сільського пейзажу.
— Йшов 1991-ий рік, Україна тоді здобувала незалежність, – згадує митець. – Все довкола, навіть, здавалося, природа, дихало почуттям патріотизму. Хотілося намалювати картину, де було б усе – і дніпровські кручі, і кобзар, і незримий, але присутній образ Тараса. Ось тоді я вперше застосував цей прийом. Я розглядав скульптуру Тараса Шевченка і у світлотіньовому поєднанні побачив майбутню картину.Відтоді Олег Шупляк створив ще кілька варіацій на тему Шевченка, а також багато інших. Нині у його доробку налічується понад 60 картин з подвійним змістом і навіть кілька з потрійним. Як зізнається художник, він жодного разу не писав картин-“двовзорів” на замовлення.— Щоб намалювати “двовзір”, потрібно довго виношувати ідеї, – пояснює художник.—Спершу треба це побачити в своїй уяві, а вже потім переносити на папір чи полотно. Щоб картина сприймалася природно, незалежно від закладеного у ній підтексту, намагаюся уникати надуманих деталей. У цих роботах для мене важливо досягти граничної ясності й повноцінності обох “змістів” як за логікою, так і за формою зображеного. Наприклад, я не користуюсь методом, який застосовував славнозвісний Арчімбольдо та його послідовники, які створюють портрети, нагромаджуючи купу різних предметів, фруктів, морепродуктів тощо. Я ж вважаю, що чим простіша формула ілюзії, тим вона чистіша й унікальніша, — як у математиці чи хімії. Для мене важливо застосувати власні, унікальні схеми та прийоми, які не використовував ніхто раніше. Особливо радію, коли, окрім змісту, в роботу вдається внести якусь частку хорошого гумору
Підсумки військово-спортивних змагань «Козацькі забави»
№ | Вид змагань | Набрані очки | ||
9 клас | 10 клас | 11 клас | ||
1. | Підтягування на перекладині (хлопці) | 2 | 3 | 1 |
2. | Метання довбні | 1 | 2 | 3 |
3. | Віджимання від лави (дівчата) | 2 | 1 | 3 |
4. | Естафета у мішках (хлопці) | 2 | 3 | 1 |
5. | Естафета у мішках (дівчата) | 3 | 2 | 1 |
6. | Естафета з тенісним м’ячиком (хлопці) | 2 | 1 | 3 |
7. | Естафета з тенісним м’ячиком (дівчата) | 2 | 3 | 1 |
8. | Зіштовхування з лави (хлопці) | 0 | 1 | 2 |
9. | Зіштовхування з лави (дівчата) | 1 | 0 | 2 |
10. | Кулачна сила (хлопці) | 1 | 1 | 1 |
11. | Кулачна сила (дівчата) | 1 | 1 | 1 |
12. | Естафета «Кенгуру» (хлопці) | 3 | 2 | 1 |
13. | Естафета «Кенгуру» (дівчата» | 3 | 2 | 1 |
14. | Набивання футбольного м’яча | 2 | 3 | 1 |
15. | Перетягування кната (хлопці) | 0 | 1 | 2 |
16. | Перетягування кната (дівчата) | 0 | 1 | 2 |
17. | Козацькі страви | 3 | 3 | 3 |
18. | Міні-футбол | 1 | 1 | 3 |
Сума балів | 29 | 31 | 32 | |
Місце | ІІІ | ІІ | І |
Коментарi